Saturday 30 August 2014

Plus Nine Boys [Korean Drama 2014]

Details

  • Title: Ahobsoo Sonyeon || 아홉수 소년
  • Drama: Age Ending in Nine Boy
  • Genre: Romance, comedy
  • Episodes: 16
  • Broadcast network: tvN
  • Broadcast period: 2014-Aug-29 to 2014-Oct-??
  • Air time: Friday & Saturday 20:40
  • Director: Yoo Hak Chan (유학찬)
  • Screenwriter: Park Yoo Mi (박유미)

Teaser


 

Synopsis

Drama follows the lives of a group of males whose ages are 9-years-old, 19-years-old, 29-years-old and 39-years-old.

Cast




Kim Young Kwang as Kang Jin Goo (29) 
 Oh Jung Se as Goo Kwang Soo (39)
Yook Sung Jae (육성재) as Kang Goo (19)
 
 Choi Ro Woon as Kang Dong Goo (9)
 Kyung Soo Jin as Ma Se Young
 Yoo Da In as Joo Da In
 Park Cho Rong (박초롱) as Han Soo Ah
  Lee Chae Mi as Jang Baek Ji
 Kim Hyun-Joon as Park jae bum
 Minha as Lee go eun
Kim Gang Hyun as young hoon
 Kim Won-Hae as kim won hae
 Kim Mi Kyung - Koo Bok-Ja (Jin-Goo's mother)
 Park Hyuk Kwon - fortune-teller





Links


No comments:

Post a Comment